NB24

NB24

zaterdag 18 januari 2020

Januari bezoek

Even een bezoekje.

De accu blijft mooi opgeladen door het zonnepaneel.

De dektent staat er nog prima bij. Alleen is hij doorgeschavield bij de lieren.
Ik wist dat ik die plekken moest versterken Was ik vorige keer vergeten. Heb nu patches bij me om aan de binnenkant tegenaan te plakken, maar helaas te laat. In 2 maanden tijd!
Ik laat het nu maar zo zitten.
In het voorjaar ga ik daar een manchet plaatsen met een dakje.
De plaats hoeft niet meer gemarkeerd te worden.








Onder de dektent is het allemaal schoon en kurkdroog. De vallen en het dek blijven mooi en zonder alg.

De kiel toont op de naad met het polyster enkele roestplekjes.
Plekjes opengewerkt, kit plaatselijk verwijderd. Geschuurd, ontvet en nieuwe MSR-kit. Behalve flexibel blijvende kit voor onder water ook mooi vulmiddel. Geen primer gebruikt. Weet eigenlijk niet of ik daar verstandig aan gedaan heb.
Ik zie volgend jaar wel weer  of het nu dicht blijft.


Een blog is geen Facebook.
Ik hoef niet alleen maar de successen te presenteren.


2 opmerkingen:

  1. Ja, de praktijktest:
    https://youtu.be/PYvkJ3mpn88
    https://youtu.be/dcgG_bTNByc
    De liergaten zijn ietsje groter geworden, maar verder helemaal geslaagd denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat wel tekeer, zeg!
      Hoef niet bang te zijn dat er onvoldoende ventilatie is onder de dektent.
      Als de achterkant van de tent ook goed dicht is zal het wellicht wat minder klapperen, hoop ik.
      In elk geval blijven de scepters gespaard met deze tent en dat was de bedoeling.
      Bedankt voor de filmpjes, ik zal de volgende keer de onderkant nog wat beter vastmaken.
      Ik ben het afgelopen weekend nog gaan kijken, maar toen woei het niet meer.

      Verwijderen