NB24

NB24

woensdag 6 maart 2024

Reddingsvest lek?

 

In de schuur blijkt een reddingsvest te zijn opgeblazen. Het zouttablet is kennelijk verpulvert. 

Maar erg hard is het vest niet. Nog eens goed hard opgepompt, de volgende dag duidelijk iets zachter. Het loopt niet snel leeg. Na een week ziet het er uit als op de foto. 

Mijn zuinige ik vindt het moeilijk om het hele vest weg te gooien. Het is nota bene een van de nieuwste, 4 jaar oud. Maar mijn verstand riposteert: je hebt dat ding voor de veiligheid. Dan moet ie niet krakkemikkig zijn. Juist als je hem in barre omstandigheden nodig hebt moet je er op kunnen vertrouwen.

Nee, ik wil er nu op kunnen vertrouwen, dat als ik hem nodig heb hij het ook doet. Dat geeft me nu een rustig gevoel. 

Weg ermee dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten