NB24

NB24

zaterdag 24 februari 2018

Albin Viggen 10

Kleine klusjes gedaan. 
Schakelpaneeltje en hoofdschakelaar aangesloten.
Dekdoorvoer gemaakt voor de stroomdraad van de tricolor en de marifoonkabel. Er is al een dekdoorvoer, maar die ligt precies boven het schot tussen kajuit en voorpiek. Die zou toch bereikbaar moeten zijn van binnen uit. Geprobeerd om nabij die doorvoer het schot te openen, maar dat lukte niet op een nette manier. Dan maar een nieuwe doorvoer. Die oude maak ik tzt wel dicht.










Nog eens goed gekeken naar de lekkage. Volgende keer losmaken en kitten.
gaten, gaten
en nog eens gaten


kajuit, na gedeeltelijke verwijdering van van de afdekstrip, je kan er goed bij, moet niet moeilijk zijn om de bouten te lossen en de boel te kitten.

links de sensor met schoepenwieltje,
 niet zo goed te zien op deze foto, op mijn zonovergoten werkbank,
 boven het afgeknipte stuktje kabel, rechts de stop.
Er zitten sensoren in de bodem voor snelheid door het water en ook voor dieptemeting.
De kabel van de snelheidsmeter is afgeknipt. De sensor laat zich gemakkelijk uit de doorvoer nemen. In een kastje vind ik een soort stop, die ook in de doorvoer past, die hoort er kennelijk bij.

Er is ook een display bij de snelheidsmeter. Formaat koelkast. Musemwaardig. Ik denk niet dat ik ga proberen deze werkzaam te krijgen. 







Het display van de dieptemeter blijkt te werken als ik hem aansluit op 12 V. Is ook een oud beestje, maar voor deze zie ik nog wel een praktische toepassing.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten